• Postkort med Parti fra Ner-Vågen, sett fra Kirkelandet, med en liten flik av Gomalandet og Milnbrygga helt til venstre. Like bak finner vi Nordlandet som strekker seg utover i bildet til høyre. Vi ser også en liten bit av Innlandet til høyre, med Marcussundet som skiller Innlandet fra Nordlandet. Ellers så ser vi i front Christiegården i Vågen sentralt på bildet, med tilhørende gårdsrom. Lenger mot høyre ser vi hus i daværende Ole Vigs gate. Nå er gaten forsvunnet, og området er bebygd. Samt til venstre ser vi litt av steinkollen Viddalshaugen., oppkalt etter den spanske kjøpmann Pedro Vidal. Bildet er datert 1905. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Postkort med Parti fra Ner-Vågen, sett fra Kirkelandet, med en liten flik av Gomalandet og Milnbrygga helt til venstre. Like bak finner vi Nordlandet som strekker seg utover i bild...