• Prospektkort med teksten: Klippfisktørring. Kristiansund N
 Klippfisktørking på Milnbergene på Gomalandet. Til venstre, midt på bildet, ser vi over til Nordlandet og keiser Wilhelm 2s flåte på besøk. Til venstre ser vi litt av Innlandet og Markussundet, Bolgsvaet med Freikollen i bakgrunnen.
 (Frå Nordmøre Museum si fotosamling)   Variant uten poststempel.  Klippfisk tørkes på Milnbergan, Gomalandet, Kristiansund. Flåtebesøk.
 Fra Nordmøre Museum sin fotosamling.
    Photo: Nordmørsmusea
  • Prospektkort med teksten: Klippfisktørring. Kristiansund N
 Fra Nordmøre Museum sin fotosamling.
    Photo: Nordmørsmusea

Prospektkort med teksten: Klippfisktørring. Kristiansund N Klippfisktørking på Milnbergene på Gomalandet. Til venstre, midt på bildet, ser vi over til Nordlandet og keiser Wilhelm...

1 comment

• Ikke samsvar mellom motiv og tekst.