• Gruppeportrett med skigard i bakgrunnen. Kristian Westrum, Ellen Westrum, Nils Westrum, Alfred Westrum, Ida Westrum, Einar Westrum, Arne Westrum, Kalle Westrum, Solveig Westrum og hesten Blakken. Fotografen var formann på kalkverket.  Bilde fra fotoinnsamlinga i Frei 1978-79. Innsamla av Freielever på Nordlandet ungdomsskole og registrert av Frank Neerland. Fra Nordmøre Museum sin fotosamling. Tilleggsinfo: Heisann. Et bilde jeg aldri har sett før,men ser at årstallet må være feil. Dette bildet er av mine besteforeldre Ida og Alfred,men bildet kan ikke være tatt i 1928,min mor Solveig Elida var fødd i 1926 og vil annta hun er rundt 10-12 år på dette bildet,så da kan det være fra 1936-1938 vil jeg tro.Har ikke kommet over andre bilder av dei fra denne tida. Dei skrev Westrum. Flott bilde ! (Informant: Solrunn Græsdal.)
    Photo: Nordmørsmusea

Gruppeportrett med skigard i bakgrunnen. Kristian Westrum, Ellen Westrum, Nils Westrum, Alfred Westrum, Ida Westrum, Einar Westrum, Arne Westrum, Kalle Westrum, Solveig Westrum og ...