• Prospektkort med teksten: Hilsen fra Christiansund N. Fotoet er tatt fra Innlandet, i høyden (Wesselhaugen)
nært Hønebukta. Vi ser til venstre det gamle skolehuset fra 1750-årene og Fursetgården og Wirumeiendommen med den nye store brygga hvor de laget tønner. Fra Innlandet ser vi over havna til Kirkelandet med bygninger, brygger og kirken fra 1878. Bilde fra fotoinnsamlinga i Frei 1978-79. Innsamla og registrert av Freielever på Nordlandet ungdomsskole. Fra Nordmøre Museum sin fotosamling.
    Photo: Nordmørsmusea

Prospektkort med teksten: Hilsen fra Christiansund N. Fotoet er tatt fra Innlandet, i høyden (Wesselhaugen) nært Hønebukta. Vi ser til venstre det gamle skolehuset fra 1750-årene o...