• Flyfoto fra Tingvoll kommune. Her ser vi blant annet Tingvoll vdg. skole nær strandlinjen til venstre. Bildet er datert 3. august 1970 (merk dato), og fotograf er Widerøe's Flyveselskap a/s. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger. Fotoet viser at tomtearbeidet til nye Tingvoll Barne-og U-skole er igang. Skolen ble tatt i bruk fra høsten 1971 og undertegnede starta i 8.klasse. Mange elever, så vi var 3 klasser. En del som hadde gått framhaldsskolen, valgte å gå opp igjen 8.året for å komme inn i nyreformen med ungdomsskole. (Informant: Jan-Harald Rolland.)
    Photo: Nordmørsmusea

Flyfoto fra Tingvoll kommune. Her ser vi blant annet Tingvoll vdg. skole nær strandlinjen til venstre. Bildet er datert 3. august 1970 (merk dato), og fotograf er Widerøe's Flyvese...