• Bildet viser støpejernsføtter på en trebenk, støpt på J. Storviks Mek. Verksted. Benken er plassert utenfor huset til familien Ole Storvik, senere datteren Karen Storvik, senere familien Schamaun, like utenfor verkstedporten. Verkstedet laget nesten alt av støpte gjenstander til alle formål i tidligere tider. Tekst av Peter Storvik. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea
    Photo: Nordmørsmusea

Bildet viser støpejernsføtter på en trebenk, støpt på J. Storviks Mek. Verksted. Benken er plassert utenfor huset til familien Ole Storvik, senere datteren Karen Storvik, senere fa...