• gamle fergekaia på Gjemnes i Gjemnes kommune. Bergsøya på andre sida av fjorden. (info: E Sæbø). Bildet er fra Gjemnes ferjekai. Vi ser Bergsøya i bakgrunnen. Bildet er fra tidsrommet 1932-1938. Se ellers KMb-1987-005.2073 som må være samme bilde. (Info: Sveinung Berild - 09.11.2016) På plassen foran fergen ser vi flere biler og en buss.
. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

gamle fergekaia på Gjemnes i Gjemnes kommune. Bergsøya på andre sida av fjorden. (info: E Sæbø). Bildet er fra Gjemnes ferjekai. Vi ser Bergsøya i bakgrunnen. Bildet er fra tidsrom...

1 comment

• Bildet er fra Gjemnes ferjekai. Vi ser Bergsøya i bakgrunnen. Bildet er fra tidsrommet 1932-1938. Se ellers KMb-1987-005.2073 som må være samme bilde.