• Postkort: ";Welcome to Norway. 10 color cards. Kristiansund N. Photo: Normann";. Postkort med motiv fra to rutebusser ved rådhusplassen på Kirkelandet i Kristiansund. Det er Innlandet vi ser i bakgrunnen. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger. Motivet er brukt på ulike kortvarianter.

To Scania-Vabis B51-busser fra Kristiansund Frei Billag, 1955 eller 56 modeller sannsynligvis med registreringsnummer T-6109 og T-6110, begge med samme type karosseri fra VBK og innkjøpt samtidig -midt på 60-tallet ble begge solgt til A/S Mørebil i Ørsta. (Informant: Torkil Øyen)
    Photo: Nordmørsmusea

Postkort: ";Welcome to Norway. 10 color cards. Kristiansund N. Photo: Normann";. Postkort med motiv fra to rutebusser ved rådhusplassen på Kirkelandet i Kristiansund. Det er Innlan...