• KFB Kristiansund Frei Billag. Foto trolig fra Rutebilenes ekspedisjon i Vågen på Kirkelandet i Kristiansund, hvor vi ser fra to rutebusser side ved side. Sykkelstativ frampå. Datering er ukjent. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.

To stk Scania-Vabis B51, 1957 -
 modell, med karosseri fra Vestfold Bil og karosseri (VBK). KFB fikk karossert mange busser/godsbiler herfra. Den nærmeste med regnr T-6112. (Informant: Torkil Øyen)
    Photo: Nordmørsmusea

KFB Kristiansund Frei Billag. Foto trolig fra Rutebilenes ekspedisjon i Vågen på Kirkelandet i Kristiansund, hvor vi ser fra to rutebusser side ved side. Sykkelstativ frampå. Dater...