• Et bilde fra Fisketrappa ved Fisketorget på Kirkelandet i Kristiansund, hvor vi ser flere robåter liggende ved trappa, hvorfra de solgte fangsten sin. Veien som vi ser i bakgrunnen er Vågeveien, hvor vi finner en av de mange rutebåtene som anløp Kristiansund liggende ved kai. Ellers så ser vi en flik av Jonas Eriksen Skipshandel til venstre.  fisketrappen, fartøy, robåter, seilbåt, rutebåt, butikker,Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Et bilde fra Fisketrappa ved Fisketorget på Kirkelandet i Kristiansund, hvor vi ser flere robåter liggende ved trappa, hvorfra de solgte fangsten sin. Veien som vi ser i bakgrunnen...