• Familien Heyerdahl, her representert med seks brødre. Fotograf er ukjent, men trolig Halvor Brinchmann. Bildet er datert til 1872, i så fall må fotografen være innom på besøk. I midten foran er politimester Halvor H.  Med ett unntak døde samtlige av konsul N H Knudtzon IIIs barn tidlig, og bare  Catharina f. 1851 ble i 1873 gift lokalt, med byens politimester Halvor Heyerdahl, men døde samme år. Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Familien Heyerdahl, her representert med seks brødre. Fotograf er ukjent, men trolig Halvor Brinchmann. Bildet er datert til 1872, i så fall må fotografen være innom på besøk. I mi...