• "Søren Knudtzon på Fagernæs" Foto fra familien Hvedings landsted  Fagernes, Flatsetsundet, Frei, i Kristiansund kommune, hvor vi ser Søren Knudtzon ute i hagen. Det er svært trolig Søren Winther Lossius Knudtzon (f. 1891 - d. 1950) det er her snakk om. Han var overrettssakfører og gift med Christine Munch Hveding. (f.1896 - ). De hadde to barn sammen. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

"Søren Knudtzon på Fagernæs" Foto fra familien Hvedings landsted Fagernes, Flatsetsundet, Frei, i Kristiansund kommune, hvor vi ser Søren Knudtzon ute i hagen. Det er svært trolig...