• Familiebilde.
Far Haakon Waagbø, med Ida Margrethe Knudtzon Waagbø
 og Terje Knudtzon Waagbø (f 1958)
i vogna. Bildet er sannsynligvis fra 1960. Dette er tatt i Batteriveien, Huset man ser til høyre er Batteriveien 5 bygd av min tipp oldefar, huset til høyre er Haga-huset, Batteriveien 6. (info fra Tor Aage Dyrseth Zdrinka). Fra Ida M. Knudtzons fotosamlinger, nå en del av Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Familiebilde. Far Haakon Waagbø, med Ida Margrethe Knudtzon Waagbø og Terje Knudtzon Waagbø (f 1958) i vogna. Bildet er sannsynligvis fra 1960. Dette er tatt i Batteriveien, Huse...

1 comment

• Dette er tatt i Batteriveien, Huset man ser til høyre er Batteriveien 5 bygd av min tipp oldefar, huset til høyre er Haga huset,batteriveien 6. Hilsen Tor Aage Dyrseth Zdrinka