• Portrett av en ung gutt i matrosdress, her avbildet sammen med en seilskutemodell. Kan dette være en av etterkommerne etter Jensine Wilhelmine Johnsen (f. Bildet er fra Christian Johnsen samlingene som finnes i serien KMb-2008-047. Dette albumet strekker seg fra KMb-2008-047.0108 til KMb-2008-047.0207. ALTØ: Kan dette være en av sønnene til Jørgen Anton Johnsen (apotekeren Øwre), Johan Dedekam Øwre f. 1893 ? Fra Nordmøre Museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Portrett av en ung gutt i matrosdress, her avbildet sammen med en seilskutemodell. Kan dette være en av etterkommerne etter Jensine Wilhelmine Johnsen (f. Bildet er fra Christian J...