• Någonstans i Värmland - från slutet av 1950-talet.
Till vänster på bild ses Hultska gården, samt där bakom skymtar gavlarna på Westlingska och Systrarna Larssons fastigheter. Byggnaden nästan mitt på bilden, med verandan, är Erikssons Järnhandel och bredvid till höger ses Sandinska fastigheten. I högerkanten av bilden ses del av Ramströms Tryckeri. Tilläggas kan att till vänster utanför bild fanns Almgrens Skrädderi och Damfrisering.
    Photo: Möller, Nils / Värmlands Museum (In Copyright)

Någonstans i Värmland - från slutet av 1950-talet. Bilden är tagen på nuvarande Storgatan i Sunne och dagens bibliotek ligger där huset med verandan är. Till vänster på bild ses H...