• Fra v: Josefine Blix, Adolf Tinnan og Liv. Josefine f. ca.1896 i G., datter av Berit og Peter Blix. Adolf, f. sist i 1890 årene, sønn av Kirsten og Hans Pedersen. På bildet er de sammen med datteren Liv.
    Photo: Nordlandsmuseet

Fra v: Josefine Blix, Adolf Tinnan og Liv. Josefine f. ca.1896 i G., datter av Berit og Peter Blix. Adolf, f. sist i 1890 årene, sønn av Kirsten og Hans Pedersen. På bildet er de s...

1 comment

• Informasjonen under dette bildet er helt feil. Josefine Tinnan ar min bestemor. Hun var datter av Olea og Jakob Steffensen, Finnes. Hun var født 31.07.1896 og døde 1.04.1985