• Konfirmanter Gildeskål 1911. Bakerste fra v: Einar, Bernhard og Vilhelm Breivik, ukjent. Fremst fra v: Henriette Kristiane Ulriksdtr. Kvarsnes, Borghild Mentzoni, Røssøysund og Josefine Tinnan.
    Photo: Nordlandsmuseet

Konfirmanter Gildeskål 1911. Bakerste fra v: Einar, Bernhard og Vilhelm Breivik, ukjent. Fremst fra v: Henriette Kristiane Ulriksdtr. Kvarsnes, Borghild Mentzoni, Røssøysund og Jos...

1 comment

• Bak fra v.: Einar Christensen, Femris, Bernhart Johan Johansen, Lekanger og Vilhelm Arneberg Wintervold Kristiansen, Breivik.

Jentene fra v.: Henriette Kristiane Ulriksdtr., Kvarsnes, Borghild Mentzoni, Røssøysund og Josefine Olea Svendsdtr., Finnes.

( Senere Josefine Tinnan,hun var mor til Liv Olsen, giver/siste eier av bildet).