• Familieportrett. Bak fra v.: Ane Willumsen, g. Hansen, Svolvær, Emelie Helene Willumsen, g. Pedersen, Innervik og Gjertine Martinusdtr, f. 1872 fra Nord-Arnøy, g.m. Hans Christian Willumsen. Elen Helene Hansdtr., f. 1841, død 1917, g. Willumsen og Hans Christian Willumsen, Kjelling. Barna er Ane og Harald Hansens barn: Hulda, f. 1908, Ella, f. 1904 og Lembrigt, f. 1905. Elen Helene var mor til Ane, Emelie og Hans Christian.
Info: Jan Willumsen, Sverre Willumsen m.flere.
    Photo: Nordlandsmuseet

Familieportrett. Bak fra v.: Ane Willumsen, g. Hansen, Svolvær, Emelie Helene Willumsen, g. Pedersen, Innervik og Gjertine Martinusdtr, f. 1872 fra Nord-Arnøy, g.m. Hans Christian ...