• I forgrunnen til venstre er sannsynligvis brannsprøyta "Slukk", alle andre fartøy ser ut til å være jakter. brygger,  pakkhus i Kristiansund med en del fartøy liggende i nærheten. Datering er usikkert, men trolig rundt 1910-1920. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

I forgrunnen til venstre er sannsynligvis brannsprøyta "Slukk", alle andre fartøy ser ut til å være jakter. brygger, pakkhus i Kristiansund med en del fartøy liggende i nærheten. ...

1 comment

• På bildet er ingen jekter. I forgrunnen til venstre er sannsynligvis brannsprøyta "Slukk", alle andre fartøy ser ut til å være jakter