• Bröllop på hotell Continental, Kalmar. Evald Fridholm och Gerd Södergren. Inbjudna, från vänster nedre raden: Fröken Lala Sjöquist, fröken Aina Fridholm, fru Daga Andersson, fröken Maja Fridholm, fröken Vivi Fridholm, fröken Vivi Sjöquist. Sittande, från vänster: Handlare Gottfrid Fridholm, fröken Anna Ohlsson, fru Södergren, brudparet [Evald Fridholm och Gerd Södergren], fru Anna Fridholm, fru Clara Fagerström.Tredje raden från vänster: Fru Elgquist, fabrikör Kaleb Elgquist, fru Ragnhild Andersson, herr J A Fridholm, fru Gustafsson, skohandlare Elis Gustafsson, fru Lilly Svedjer, bank,man Harald Svedjer, herr Arne Fridholm, herr Gösta Fridholm, fru Signe Modéer, fröken Åsa Parild, fröken Madde Ohlsson, fru Anna Teander (Nybro), herr Harald Teander, herr Axel Andersson. Fjärde raden från vänster: Källarmästare Fritjof Andersson, herr Fridolf Larsson, herr Alfred Timm, herr Ernst Aldén (Nybro), Ragnar Petersson, Charles Brinck, Sven Willén, herr Enoch Teander (Nybro), herr Torsten Willén, herr Karl Modéer.
    Photo: Kalmar läns museum (Upphovsrätt)

Bröllop på hotell Continental, Kalmar. Evald Fridholm och Gerd Södergren. Inbjudna, från vänster nedre raden: Fröken Lala Sjöquist, fröken Aina Fridholm, fru Daga Andersson, fröken...