• Hunn skole, Overhalla bildet tatt i 1958
    Photo: Groven, Ingvald / Levanger Fotomuseum

Hunn skole, Overhalla bildet tatt i 1958

1 comment

• Årgang født 1946. Fremste rekke fra v.: Jorun Johanne Hatland, Inger Johanne Madsen, Grete Østgård, Anita Skaftnesmo, Åse Øy, Kari Skjefte, Brynhild Grongstad, Margit Rønning, Sigrid Opdal, Gunn Oddlaug Mælen. Midtre "uryddige" rekke fra v,: Vigdis Opdal, Svein Eriksen, Sverre Risnes, Inger Tove Lilleøen, Jon Gansmo (?), Turid Annie Øy, Kåre Øvereng, Kjellaug Risvik, Bjørn Mælen, Kjell Harald Halvorsen, Anne Mørkved, Andreas Bratberg. Bakerste fra v.: Ingvar Øvereng, Per Asbjørn Meosli, Rolf Jomar Gravseth, Eivind Fladvad, Jan Arvid Finseth. Og Trygve Risnes som lærer. Foto fra 1958.