• Skolebilde fra Okkenhaug skole i Levanger, 1957. Andre, tredje, sjette og sjuende klasse.
    Photo: Groven, Ingvald / Levanger Fotomuseum

1 comment

• Okkenhaug skole 1957. 2., 3., 6. og 7. klasse. 1. rad, sittende f.v.: Edvin Nervik, Magne Kvitvang, Johan Ravlo, Bjørg Berg, Unni Helene Skoglund, Hallgjerd Stokkan, lærer Kolbjørg Stokkan, lærer Leif Stokkan, Marit Moe, Oddbjørg Nordbach, Gunn Buran, Bjørnhild Stubbmo og Ingrun Matberg. 2. rad f.v.: Kåre Aasheim, Ingvald Reistad, Bjørg Kvam, Asbjørg Hogstad, Vigdis Nervik, Liv Austmo, Solbjørg Matberg, Anne Elise Matberg, Ragnhild Lian, Else Winther, Gunnlaug Matberg, Eli Nilsen, Liv Aasheim og Stein Asle Tromsdal. Bakerste rad f.v.: Steinar Stubmo, Gunnar Moe, Knut Reistad, Steinar Alstad, Einar Hojem, Leif Moe, Kjell Stubmo, Kjell Viggo Løvhaug, Torbjørn Sørheim, Svein Kvitvang, Annar Kvitvang, Olav Nyberg, Steinar Reistadmo og Trond Langeland.