• Skolebilde fra folkeskole, Reithaug skole i Åsen.
    Photo: Groven, Ingvald / Levanger Fotomuseum

Skolebilde fra folkeskole, Reithaug skole i Åsen.

2 comments

• 7. klasse på Reithaug skole i Åsen, 1960-61. Lærer (skolestyrer) Sigurd Aarnseth.
  • Reithaug skole i Åsen, 7. klasse 1960-61. Foran fra venstre: Irene Oversand, Kirsten Øien, Arnhild Husby, Berit Mossing, Randi Støvne, Inger Krogstadnes og Wenche Skogtrø. Andre rekke f.v. Harald Aasan, Asbjørn Stokkan, Melvin Syrstad, Einar Aaknes, Torstein Vordal, Knut Ertsås, Alf Øien og Sigurd Aarnseth (skolestyrer). Bak f.v. Olaf Vedul, Kjell Bjørken, Bjørn Tronstad, Roald Bergstrøm, Asbjørn Skjesol og Kjell Husby. Bildet stod på trykk i Åsen Museum og Historielags bygdekalender for 2004 (skannet fra en kopi som har tålt tidas tann bedre - kan sendes over om ønskelig).