• Ei gruppe personer i helfigur foran et inngangsparti. Fra venstre: August, Anne og Karine Holmstad, Anne med sønnen Anders foran seg. Nummer to fra høyre muligens Karine Hansdtr. Holmstad, August Holmstads mor. De to øvrige er ikke identifisert. Bildet er muligens tatt i forbindelse med begravelsen for Johan Holmstad som døde i 1918, bare 10 år gammel. Han var August og Anne Holmstads sønn.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Ei gruppe personer i helfigur foran et inngangsparti. Fra venstre: August, Anne og Karine Holmstad, Anne med sønnen Anders foran seg. Nummer to fra høyre muligens Karine Hansdtr. H...