• Gruppebilde av styret i Akershus Fremskrittsparti.
Foran fra venstre: Jan Erik Fåne, Jan Kristian Næss og Per Mohn.
 Bak fra venstre: Gunn Bente Bakke, Alfhild Bjerke, John-Olav Ottesen, Eivind Nerbye, Geir Olav Bergene, Arne Hillestad, Edgar Straumann, Inger Lise Næss, Gudmund Grøntjernet, Mette Watson, Finn Klinkenberg og Sigurd Helland.
    Photo: Museene i Akershus
  • Gruppebilde av styret i Akershus Fremskrittsparti.
Foran fra venstre: Jan Erik Fåne, Jan Kristian Næss og Per Mohn.
    Photo: Museene i Akershus

Gruppebilde av styret i Akershus Fremskrittsparti. Foran fra venstre: Jan Erik Fåne, Jan Kristian Næss og Per Mohn. Bak fra venstre: Gunn Bente Bakke, Alfhild Bjerke, John-Olav Ot...