• Troligen foto i samband med Gränna stads födelsedag 24 jan 1964, besök på Rifa och medaljutdelning med nytillträdde landshövding Sven af Geijerstam. Från vänster Dan Nicklasson, Ivar Ekwall, landshövdingen samt Tage Grennfelt. På väggen hänger Pär Siegårds porträttmålning av greve Per Brahe d.y.
    Photo: Heldebrandt, Percy / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter (Upphovsrätt)

Troligen foto i samband med Gränna stads födelsedag 24 jan 1964, besök på Rifa och medaljutdelning med nytillträdde landshövding Sven af Geijerstam. Från vänster Dan Nicklasson, Iv...