• Arne Domnérus orkester i Grennaskolan matsal i februari 1964. Sture Petri står i förgrunden framför scenen som lokal värd. På scen från vänster: Rune Falk, Arne Domnérus, Bjarne Nerem, Egil Johansen, Georg Riedel, Bengt-Arne Wallin och Jan Johansson. I orkestern ingår också Rune Gustafsson på gitarr.
    Photo: Heldebrandt, Percy / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter (Upphovsrätt)

Arne Domnérus orkester i Grennaskolan matsal i februari 1964. Sture Petri står i förgrunden framför scenen som lokal värd. På scen från vänster: Rune Falk, Arne Domnérus, Bjarne Ne...