• En gjeng unge menn og gutter på seiltur med seilbåten "Vilja" fra Fogn til Jelsa. Finn Johannessen har tatt bilder av båten fra masta og fra en liten båt de har hatt med. Det er også bilder fra teltleir på land. På bilde nr. 12 sitter Finn Johannessen mellom to andre. De har med lyse flagg med mørke kors på.
    Photo: Johannessen, Finn / Ryfylkemuseet

Seiletur med "Vilja". Fogn-Hjelmeland-Jelsa. Frederik. Brynje, Per og Alf Årseth. 4.-9.juli 1933

Konvolutt 132. Bildene har hatt nr. 952-963.