• Per og Alf Årseth og Finn Johannessen på sykkeltur i Sogn og Fjordane og Møre og Romsdal. Det er bilder fra fjellturer og -topper, fra fjorder og fjell, bygder og byen Ålesund.
Bilde nr. 2 er av Skodjebrua i Skodje. Bilde nr. 3 er av Kolåstind i Standal, med Sylen og Fingeren til høyre. Bilde nr. 9 er fra Kongens gate i Ålesund. Bilde nr. 11 er tatt over Hjørundfjorden med Langenestinden og Store Standal på motsatt side. Bilde nr. 20-21 er fra Ålesund.
    Photo: Johannessen, Finn / Ryfylkemuseet

Cykkeltur Sogn-Møre-Vadheim-langs Jostedalsbreen-Geiranger-Årseth-Ålesund, Stavanger. Per og Alf Årseth. Juli 1932

Konvolutt 125. Bildene har hatt nr. 875-912.