• Lindtner, Oscar Johnsen, Malde, Håvarstein og Jan på skitur fra Fjellberg i Suldal. Bilde nr. 3, 4, 6 og 7 er fra båten de har tatt inover. Båten har møtt passasjerbåten "M/S Saudafjord" midt på fjorden og utvekslet varer og folk. Det er også bilder fra et lite gårdsbruk, antageligvis Fjellberg i Suldal og fra skituren. På noen av bildene er det også noen unge kvinner med. På bilde nr. 11 er Finn Johannessen med. Bilde nr. 15 er fra Skitstølen i Bjønndalen.
    Photo: Johannessen, Finn / Ryfylkemuseet

Skitur Fjellberg. Lindtner, Oscar Johnsen, Håvarstveit, Malde, Jan. Påsken 28. mars-2. april 1934

Konvolutt 149. Bildene har hatt nr. 1077-1092.