• Biltur til Kvinesdal. Det er bilder tatt fra bilen fremover på veien og utover landskapet. Det er også bilder fra et tettsted ved en fjord. På bilde nr. 8 står det et hus med påskriften "HANSEN" på den andre siden av ei bru. På bilde nr. 17 sitter antageligvis Harald Bergsaker og Arne Johannessen på en stein i ei stri elv. Det er også flere bilder av en gruppe mennesker med en åpen buss. På bilde nr. 14 er L. A. B. Ådnesen til venstre.
    Photo: Johannessen, Finn / Ryfylkemuseet

Biltur med Gassverkets bil til Kvinesdal. Harald Bergsaker, Arne Johannessen, 1.-2. juni 1935

Konvolutt 181. Bildene har hatt nr. 1286-1305.