• Deres Majesteter Kongen og Dronningen gjennomførte i perioden 11. til 14. juni 2017  en jubileumsreise med besøk til fylkene Hedmark og Oppland. Kongen og Dronningen avsluttet sin 80-års jubileumsreise i Innlandet med å besøke Kvinnemuseet og Kongsvinger. Bildet er tatt før omvisning på Kvinnemuseet. Barn har gitt blomster til  Kong Harald og Dronning Sonja, og avdelisngsdirektør Mona Pedersen ønsker velkommen til museet. Nilja Noer-Johansen og Vincent Alexander Rubio, begge 9 år. Kongsvinger Museum. Kongebesøk. Blomsteroverrekkelse.
    Photo: Løken, Bård / Anno – Museene i Hedmark

Deres Majesteter Kongen og Dronningen gjennomførte i perioden 11. til 14. juni 2017 en jubileumsreise med besøk til fylkene Hedmark og Oppland. Kongen og Dronningen avsluttet sin ...