• Fra "Fløttdagen" på Dølmotunet 2016, Tolga, Hedmark. Musea i Nord-Østerdalen. Fløttdagen. Velkomst på Gammelbrua med opplasting og klargjøring til fløtting. Fløttfølge av folk og husdyr, hest og vogn, traktorer og killinger, gardsunger og budeier fra Gammelbrua på Tolga, langs elva, gjennom Tolga sentrum og inn på Dølmotunet. Sesongåpning på Dølmotunet. Arrangement. Arrangementer.  Barn og dyr.
    Photo: Løken, Bård / Anno – Museene i Hedmark

Fra "Fløttdagen" på Dølmotunet 2016, Tolga, Hedmark. Musea i Nord-Østerdalen. Fløttdagen. Velkomst på Gammelbrua med opplasting og klargjøring til fløtting. Fløttfølge av folk og h...