• Nordland Fylkesting 1920.
1.rekke: C.Enge, H.Brækkan, S.Svendsen, P.Gylseth, Overingeniør P.Boye, I.Dundas, Joh.W.A.Sand, Ingv.Johansen, Andr.Fredriksen, Gerh.Kristiansen, Sig.Storjord, Hilm.Christensen.
2.rekke: S.Øigaard, Sofus Thoresen, E.Olsen, O.Løkke, G.Bjørnstad, W.Martinusen, Fylkesmand Jonas Pedersen, Asen, M.Eliassen, P.Nikolaisen, J.Selsø, Chr.Tidemand.
3.rekke: Joh.Jensen, M.Jensen, Arne Øynes, Joh.Reppen, D.Joh.Eilertsen, Bernh.Steiro, Andor Hansen, P.Leiros, P.M.Hansten, J.M.G.Hansen, W.Krohn Hansen, D.Hægstad, N.Mjaavatn, M.Z.Haukenes, L.Jaastad, O.Svendsen, Kr.Martinusen, K.Strømsted, Jon Try, Andr.H.Sælø.
4.rekke: Olaf Nerli, J.Steiro, J.Norum, G.Havig, Anders Olsen, J.O.Gjendahl, Konr.Halmøy, D.Glasø, L.Standahl, Wm.P.Olsen, I.O.Smith Nilsen, Jens Jensen, Redv, Knudtson, K.L.Leknes.
    Photo: Helgeland Museum

Nordland Fylkesting 1920. 1.rekke: C.Enge, H.Brækkan, S.Svendsen, P.Gylseth, Overingeniør P.Boye, I.Dundas, Joh.W.A.Sand, Ingv.Johansen, Andr.Fredriksen, Gerh.Kristiansen, Sig.Stor...