• Abiturienter samlade vid torgets östra del, på en slänt nedanför Bergsgatan, 1964. I bakgrunden Grennaskolan. I gruppen finns Berit Johansson, Berit Larsson (vit kappa till höger), Johansson, Bo Palm, Arding Susanne, Iris Gustafsson, Zoli Axelsson, Morgan Karlsson, Nils-Erik Olofsson, Ann-Christin Haglund, Gullan Hagström, Britt-Marie Karlsson, Lena Simonsson, Ewa Heldebrandt, Ingrid Lööf, Bo Palm, Thorsten Rydberg m fl.
    Photo: Heldebrandt, Percy / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter (Upphovsrätt)

Abiturienter samlade vid torgets östra del, på en slänt nedanför Bergsgatan, 1964. I bakgrunden Grennaskolan. I gruppen finns Berit Johansson, Berit Larsson (vit kappa till höger),...

3 comments

• Flickan i vit kappa till höger heter Berit Larsson från Ånaryd i Ölmstad. (ej Johansson)
  • I uppräkningen saknas Gunborg Svensson från Bunn, nr 3 från vänster i andra ledet, därefter står Gullan Hagström och Berit Larsson (vit kappa).
  • Gullan Hagström var från Ängaskog i Ölmstad.