• Serie på 11 helfigurs portretter av Dagmar og Michael Nordrum med dattera Else Marie mot en bakgrunn av et blomstrende frukttre. Noen av bildene er av de tre sammen, noen av mor og datter som begge bærer bunad, og noen av Else Marie alene.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Serie på 11 helfigurs portretter av Dagmar og Michael Nordrum med dattera Else Marie mot en bakgrunn av et blomstrende frukttre. Noen av bildene er av de tre sammen, noen av mor og...

4 comments

• Dette er Dagmar Nordrum og hennes datter Else Marie Nordrum.Bodde på Lena, Østre Toten.
  • Mannen heter Mikal Nordrum.
  • Dette er min mor, mormor og morfar.
  • Hei. Jeg vil gjerne få kontakt med Else Marie Nordrum. Vi var venner sent på 60 tallet. Har aldri glemt henne. Var på besøk på Lena med henne en påske.