• Festkledde mennesker med flagg utenfor Stavanger Sykehus 17. mai 1945. I vinduet til venstre er det flere sykepleiere. Jenta i vinduet til høyre er Astrid Lærdal (pikenavn) og hennes mor. Damen i bunad er hennes tante Hanna Marie Eskeland og mannen til høyre for henne i politiuniform er hennes onkel Odd Galtung Eskeland. To personer er i militær uniform. En person kikker på et kamera.
    Photo: Norsk barnemuseum

Festkledde mennesker med flagg utenfor Stavanger Sykehus 17. mai 1945. I vinduet til venstre er det flere sykepleiere. Jenta i vinduet til høyre er Astrid Lærdal (pikenavn) og henn...