• Hovedbygningen på Lille Ullevål, brukt som direktørbolig for Ullevål Sykehus. I forgrunnen statuer av lekende barn, laget av Anders Svor og utstilt på Jubileumsutstillingen på Frogner i 1914. Bernhard Berbom sitter til venstre i bildet og røyker langpipe. De øvrige personene på bildet er ukjente. En av kvinnene kan være hans datter. Tidlig fargefotografi, Autochrome, tatt mellom 1915 og 1923.
    Photo: Berbom, Bernhard / Norsk Teknisk Museum (Opphavsrett)
    Photo: Berbom, Bernhard / Norsk Teknisk Museum (Opphavsrett)

Hovedbygningen på Lille Ullevål, brukt som direktørbolig for Ullevål Sykehus. I forgrunnen statuer av lekende barn, laget av Anders Svor og utstilt på Jubileumsutstillingen på Frog...