• Henning Steira, Søren Sviland, Lindtner og Arne Johannessen på sykkeltur i fra Vikeså til Dirdal og Stavanger. Det er flere bilder fra sykling og pauser langs veien. Det er også noen landskapsbilder. Lindtner er bak til venstre på bilde nr. 6.
    Photo: Johannessen, Finn / Ryfylkemuseet

Cykkeltur Vikeså – Austrumdalen – Gloppedalen – Dirdal – Stavanger. Henning Steira, Søren Sviland, Lindtner. Arne Johannessen. Pinsen 5.-7. juni 1938.

Konvolutt 263. Bildene har hatt nr. 2010-2033. Et bilde har vært uten nummer.