• Diverse bilder. Det er bilde av Finn Johannessen (t.h.), en kvinne ved navn Johanne og en mann utenfor ei hytte, en mor som sitter ute med ei lita jente, fiskebåter, en kvinne som ror en nordlandsbåt, utsikt fra ei hytte og en illustrasjon med påskriften "EX LIBRIS EINAR JUVVIK".
    Photo: Johannessen, Finn / Ryfylkemuseet

Diverse bilder. Det er bilde av Finn Johannessen (t.h.), en kvinne ved navn Johanne og en mann utenfor ei hytte, en mor som sitter ute med ei lita jente, fiskebåter, en kvinne som ...