• Gardstunet på Eikeland, bnr 3 omlag 1920.
Våningshuset til venstre er bygd ca 1800. Det vart seinare ombygd ca 1925. Huset er eit jærhus med uvanleg høge murar pga terrenget. Vestre dør er på andre sida. Huset vart rive i 1974.
Uthuset i midten er eit fjøs til Jesper Eikeland (6.4.1934 - ). Seinare etter utskiftinga brukte Olaus Egeland løa til høns og kalvar.
Øvst til høgre er låven som høyrde til hovedbruket, Eikeland bnr. 3. Nedst til høgre eit nyare sauehus som først sto oppført på nabogarden, Hedlehod'l
    Photo: Ukjent / Jærmuseet

Gardstunet på Eikeland, bnr 3 omlag 1920. Våningshuset til venstre er bygd ca 1800. Det vart seinare ombygd ca 1925. Huset er eit jærhus med uvanleg høge murar pga terrenget. Vestr...