• Tre bilder av Kraby Idrettslags håndballag, damer, avbildet på Lillestrøm juni 1953. Bildet er tatt i forbindelse med en kamp mot Lillestrøm. Personene er (bilde nr. 1):
Foran fra venstre: Gudrun Brateng, Judith Tallerud, Marit Repstad.
Bak fra venstre: Solveig Vasveen, Thordis Lundsten, Olaug Rogne, Dagny Tallerud, Astrid Kolstad, Eva Farås, Marit Dahl.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Tre bilder av Kraby Idrettslags håndballag, damer, avbildet på Lillestrøm juni 1953. Bildet er tatt i forbindelse med en kamp mot Lillestrøm. Personene er (bilde nr. 1): Foran fra ...