• Kryssing på Vaksdal stasjon mellom godstog retning Oslo, tog 5516, og godstog retning Bergen, tog 5515. Togene trekkes av damplokomotiv type 31b nr. 449 (tog 5515) og nr. 426.
    Photo: Sunde, Sigmund / Museene i Akershus

1 comment

• Bildet viser også bytte av lokomotivpersonale etter påkledningen å dømme. Bemerk at mannen med kjeldress og med ryggen til bærer på to vesker. Det ville han neppe ha gjort om han ikke var på vei over til et annet lokomotiv enn det han kom med. Vi ser heller ingen i eller ved det nærmeste lokomotivet.