• Leirfjord, Kviting, Valberg. Tilhørere på et møte holdt på Valberg.
1. (foran): Nils Valberg, Lars Nyland, Johan Valberg og Nils Veding.
2. Gjertrud Kibsgaard, Nora Jensen, Jorunn Johansen (Bergh), Jorunn Nikolaisen (Lading), Gudrun Fisknes, Ole Kjærstad, Oluffa Furunes.
3. Karen Mathisen, Regine Kjærstad, Mathilde Elverum, Petra Andersen Lading, Jenny Lading, Nilsine Valberg, Pauline Valberg, Ragna Fisknes (Bergh), Karen Kibsgaard, Kristine Nilsen, Ingeborg Olsen Furunes, Hans Helmersen, Abel Bergh, Noranius Kjærstad, Ole Dagsvik, Sverdrup Kjærstad, Per Mortensen, Ole Jensen, Aksel Otting, Anders Olsen Furunes, Marius Lunde.
4. Marie Andersen, Hansine Olsen, Anders Petersen Lading, Sverre Bergh. På trappa: Oluf Valberg, Nils Eliassen, Anders Andreassen, Isak Lading, Martin Bergh, Peder Andersen, Ole Otting og Per Villassen.
    Photo: Helgeland Museum

Leirfjord, Kviting, Valberg. Tilhørere på et møte holdt på Valberg. 1. (foran): Nils Valberg, Lars Nyland, Johan Valberg og Nils Veding. 2. Gjertrud Kibsgaard, Nora Jensen, Jorunn ...