• Leirfjord, Ulvangen. Skolebilde fra Ulvangen skole. 1.rekke f.v.: Borghild Kristiansen, Bjørn Ulvang, Brynhild Zakariassen, Marion Olsen, Bjørg Ellingsen, Alfred Olsen, Jan Bjørsvik, Randi Olsen.
2.rekke f.v.: Charlotte Klæbo (lærer), Annie Andersen, Anne-Sofie Bonsaksen, Leif Arne Ulvang, Hartvik Hartviksen, Bodil Hagh, Øivind Danielsen, Lillian Edvardsen.
3.rekke f.v.: Anita Andersen, Jorid Bonsaksen, Trond Bonsaksen, Martin Arne Andersen, Agnar Zakariassen, Anne Marie Andersen, Johnny Bonsaksen, Kongsgård (lærer).
4.rekke f.v.: Arnt Halvard Olsen, Anny Hagen, Svein Arne Ulvang, Tonny Edvardsen, Anne Margrete Olsen, Bjørg Hagh, Helge Olsen, Åge Edvardsen.
Bilde er brukt i Leirfjordkalenderen - februar 2001
    Photo: Helgeland Museum

Leirfjord, Ulvangen. Skolebilde fra Ulvangen skole. 1.rekke f.v.: Borghild Kristiansen, Bjørn Ulvang, Brynhild Zakariassen, Marion Olsen, Bjørg Ellingsen, Alfred Olsen, Jan Bjørsvi...