• Campinggjester hos Sigurd Røisli sommeren 1955. Det var noen svensker på tur som spurte om de kunne telte på plenen foran huset. To bilder. På det første sitter "vertinna" Karine Røisli oppe på verandaen. De øvrige er ukjente.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Campinggjester hos Sigurd Røisli sommeren 1955. Det var noen svensker på tur som spurte om de kunne telte på plenen foran huset. To bilder. På det første sitter "vertinna" Karine R...