• Øyord. Veien fra det gamle fergestedet og ut mot Øyordtangen. I rute 9 bodde familien Jørgensen.  Veien ovenfor Kufiskvika
Huset rett fram tilhørte familien Lorentsen,Det eies kanskje fremdeles av Einar lorentsen
I rute 10 bodde familien Jørgensen. I rute 9 til venstre familien Rambø og til høyre familien Sjursen.
    Photo: Museum Nord
    Photo: Museum Nord

Øyord. Veien fra det gamle fergestedet og ut mot Øyordtangen. I rute 9 bodde familien Jørgensen. Veien ovenfor Kufiskvika Huset rett fram tilhørte familien Lorentsen,Det eies kan...