• Fem bilder av Lena Gjestgiveri høsten 1956. De to første er tatt fra baksida, de to andre fra framsida. På bilde nr. fem står to personer foran inngangen. Til høyre er gjestgiveriets vertinne, Aslaug Moen, til venstre Anne Marie Frydenberg (g.Andresen). Bygget sto der Lena Maskin nå holder til.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Fem bilder av Lena Gjestgiveri høsten 1956. De to første er tatt fra baksida, de to andre fra framsida. På bilde nr. fem står to personer foran inngangen. Til høyre er gjestgiverie...