• Avfotografert fotomontasje som består av fire bilder. Montasjen er muligens laget i tilknytning til en eller annen anledning relatert til de to personene på bildet nederst til høyre i montasjen, Thorvald og Olga Lindstad fra Lena. De tre andre bildene i montsjen viser bygninger i Lena som kan relateres til de to: Lindkon konfeksjonsfabrikk nederst til venstre, Lindstad-gården på hjørnet Lenagata/Kinogata øverst til venstre, og Wold-gården øverst til høyre. Fem identiske bilder.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Avfotografert fotomontasje som består av fire bilder. Montasjen er muligens laget i tilknytning til en eller annen anledning relatert til de to personene på bildet nederst til høyr...