• Teknisk Rådhus, Rådhuset. Grand, Oscarsborg. Nedre del av Kinobakken se bilde 2, med 1A -  i dag, Narvik kulturskole, 1B Astrupgården og 1C Sten Berg gården. (Revet). Til høyre for den det gamle rådhuset, senere E-verkets butikk. På tomta til den og Nordvik-gården står i dag Sentrumsgården.
    Photo: Museum Nord
    Photo: Museum Nord

Teknisk Rådhus, Rådhuset. Grand, Oscarsborg. Nedre del av Kinobakken se bilde 2, med 1A - i dag, Narvik kulturskole, 1B Astrupgården og 1C Sten Berg gården. (Revet). Til høyre for...